29 Ekim 2007 Pazartesi

Kredili Sevgiler

Hatırlarımsın, bir çeşme başındaydık...
Kuşların dansı eşlik etmişti, sevgimize
Hani söz vermiştik seninle geleceğe,
Hani hep sevecektik birbirimizi?
Bankamızda bittimi artık sevgi artıkları
Bir bak bakalım biraz daha kalmış olmalı.

Demek şimdi valizini hazırlıyorsun
İçine beni de koyarmısın, rica etsem
Akan gözyaşımı tekrar içermisin
Seni seviyorum güzelim, boşaltırmısın valizini
Yüreğinde bir takım duygular kalmış olmalı
Yoksa "kalsam mı" diyen sesini duyamazdım.

Zaman mı harcadı sevgimizi,
Yoksa bizler mi tükettik kendimizi
Ne çabuk kullandık kredili sevgimizi
Hiç üzerine yatırmadık, beslemedik emeğimizi.
Hani, kuşlar gibi dans edecektik bir ömür boyu
Yıldızları kucaklayacaktık seninle
Bak bakalım birazcık sevgimiz kalmış olmalı
Yoksa, bu kadar üzülmezdim gidişine
Bu kadar yüreğim yanmazdı be güzelim
Beni de koy valizine, madem gideceksin

Valizin hazır artık belli gidiyorsun
İçim, nasılda kanıyor güzelim, nerden bileceksin
Özgür olmak istiyorsun demek?
Ama içinde bir şeyler kalmış olmalı
Yoksa yüreğim gidişine, bu kadar kanamazdı