28 Ekim 2007 Pazar





Gözyaşların Ödenmiş Bedeli

Sen tercihini, taşınırken yaptın.
Ne sen götürebildin beni yanında,
Ne ben kendimi sığdırabildim, sol yanına
Sende biliyorsun nedenini,
Giderken sormamıştım sana…
Şimdi de sormayacağım sevgili,
Gözyaşlarının nedenini.

Ben tercihimi sen taşınırken yaptım.
Ne seni taşıyabilirdim, omuzlarımda
Nede ben seni sarabilirdim kaygısızca,
Ben de biliyorum artık gerçek nedenini
Giderken sormamıştın bana…
Şimdide sorma sakın sevgili,
Göz yaşlarımın nedenini

Biz tercihimizi çoktan yapmıştık.
Bütün aşk yollarımız labirentti
Doğru dürüst ne sen doyabildin bana,
Ne de ben sevgilim diyebildim umarsızca.
İkimizde biliyoruz, dağların hasretini
Lütfen kimseler sormasın bize, sevgili
Göz yaşlarımızın, ödenmiş bedelini.

5 yorum:

garfield dedi ki...

ASK KAÇMAKTAN ÇOK KOVALAMAYI SEVER
GÖRMEKTEN ÇOK ÖZLEMEYİ
GİTMEKTEN ÇOK BEKLEMEYİ
DOKUNMAKTAN ÇOK DÜŞLEMEYİ
VE AŞK, ÖYLE HAİNDİR Kİ
NEREDE İMKANSIZ VARSA
ONU SEVER...

NİRVANA dedi ki...

merhaba,
eline yüreğine sağlık çok güzel çok duygulu yazmışsın başarılarının devamını yürektennn dilerim..

NİRVANA dedi ki...

merhaba,
eline yüreğine sağlık çok güzel çok duygulu yazmışsın başarılarının devamını yürektennn dilerim..

Adsız dedi ki...

Hocam siteniz güzel olmuş Hayırlı olsun insalllah
hacettepe myo öğrencisi İbrahim Durmuş

Adsız dedi ki...

Merhaba hocam!!
Bu çalışmalarınızdan dolayı biz öğrecilerinize katkınız büyük olacaktır inşallah.
Hayırlı olsun.
Hacettepe Meslek Yüksek Okulu Öğrencilerine ve tüm bu iş ile ilgilenenlere güzel kaynak olması dilerim.

Aslan ŞEKERCİ
H.M.Y.O.
Mob.Dek.Bölümü Öğrencisi