31 Ekim 2007 Çarşamba

Hoşçakal


Giderken buralardan sana "Hoşça kal" demeyeceğim.
Benimde bunalımlarım oldu yorgun saatlerde,
Bende düşündüm senin ulaşamayacağın kadar
Kendi kendimle, bende konuştum ayrılık ertesinde
Yıldızları saydım, bir bir senin yokluğunda
Kafamı direksiyona vurdum, gözlerim yandığı zamanlarda
Yinede kal diyemiyorum, be güzelim...




Benim göğsümün tam ortası yandı sıcak gecelerde,
Çırılçıplaktım senin olmadığın soğuk günlerde
Otobüslerde, metroda adını söyledim yüksek sesle
Gönül çöplüğünde dolaştım kapanmış meyhanelerin
Görenler içini çekti, nasıl düşmüş diye bu hale
Yinede kal diyemiyorum, be güzelim...



Giderken, sakın deme bana "Hoşça kal"
İçimin yanması geçermiki, cemre yere düşene kadar
Seninki kolay nasılsa unutursun çabucak
Hadi sevgilim git artık sen, şimdilik hoşça kal.

Foto:arte en Blanco Y Negro